fredag 14. desember 2012

Produkttest av ELECTROLUX STAVMIKSER "ULTRAMIX/PRO ESTM6400"

 LIKE KAKEMILLA ON FACEBOOK HERE


For en tid siden ble jeg, til min store glede, kontaktet av Electrolux angående lanseringen av deres nye proffstavmikser for hjemmemarkedet ULTRAMIX/PRO med spørsmål om jeg kunne tenke meg å teste ut dette produktet. Selvsagt sa jeg ja til det og var ikke sen om å pakke ut herligheten da den kom i posten. Dette er virkelig et flott hjelpemiddel til kjøkkenet. Her har du stavmikser, ballongvisp og minihakker i ett som settes sammen og taes fra hverandre i en liten håndvending.

Electrolux om produktet


Stavmikser ULTRAMIX/PRO ESTM6400 700W.
"Inspirert av Electrolux produktlinje for profesjonelle kokker og er gjort tilgjengelig på forbrukermarkedet. Motoren er på hele 700 Watt og foten har tre knivblader istedet for tradisjonelt to. Dette gjør mikseren svært effektiv og proff. Foten er laget i metall og er 26 cm lang slik at den kommer til i store gryter og former. To versjoner av den nye stavmikseren er tilgjengelig i norske butikker - en rød uten tilbehør (ESTM6200) og en sort med ballongvisp og minihakker (ESTM6400)"
Se flere detaljer hos Electrolux Norge HER


En egen kampanjeside kalt NOW YOU'RE COOKING, se HER er også opprettet for denne stavmikseren der du kan laste opp inspirerende og spennende oppskrifter. Oppskriftene er også festet til film som kan stoppes og spilles av etter eget ønske, slik at du kan lage rettene samtidig som du ser filmen.

Min personlige vurdering:
Jeg testet ut den sorte som inkluderer stavmikser, ballongvisp, minihakker og litermål (ESTM6400) og kan skrive under på at denne her er helt topp! Stavmikseren er, som reklamen lover, meget effektiv til hakking, mosing og blanding og for ikke å snakke om å lage smoothies!!!!. Skal du piske krem, vispe eggedosis eller lage mindre kakedeiger er ballongvispen flott og minihakkeren er super til å hakke f.eks. nøtter med eller blande sammen smør, mel og sukker til en paideig.
Styrken er justerbar og du må holde inne startknappen, noe som gjør det enkelt å kontrollere hvor fint du hakker nøttene (med minihakkeren) eller knuser frukt eller bær (med stavmikseren).
Jeg har brukt denne nesten daglig etter at jeg fikk den, og jeg kan anbefale alle å skaffe seg en! Hvorfor ikke ønske seg en til jul?

ELECTROLUX STAVMIKSER ULTRAMIX/PRO ESTM6400 700W.
Se detaljer om priser og forhandlere hos Electrolux Norge HER
Stavmikser

Litermål
Lage Smoothie

Ballongvisp

Vispe Eggedosis

Minihakker

Hakke Mandler




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelige med tilbakemeldinger, evt. spørsmål vedrørende oppskriftene eller hvis du har noen råd og tips til meg! / I would appreciate feedback, questions about the recipes or if you have any advise for me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...